سئو و بهینه سازی سایت

با بهینه سازی سایت، کسب و کارتان را آماده پرتاب
به صدر نتایج جستجوی گوگل کنید

سئو چیست؟

در گذشته سایت‌ها انواع محتوا با تبلیغات فراوان و صفحات جانبی ارائه می‌شدند و در موارد زیادی کاربر برای فرار از محتوای نوشتاری بد، تبلیغات فراوان، عکس‌های بی‌کیفیت و یا حتی رابط کاربری ناکارآمد فرار را بر قرار ترجیح داده و کلا از مطالعه و جستجو در سایت صرف نظر می‌کرد. اما با رویکرد جدید موتورهای جستجو به اهمیت محتوا و قوانین سئو سعی شد تا بهترین کیفیت به کاربر ارائه گردد. حال باید بپرسیم سئو چیست؟ در ادامه به آن می‌پردازیم. 
قوانین سئو (SEO) در واقع فاکتورهایی است که به شما کمک می‌کند محتوای بهتری برای سایت خود داشته باشید تا در سرچ موتور جستجو جایگان بهتری را به دست بیاورید.

این قوانین و روش‌ها از به کاربردن کلمات کلیدی در متن، استفاده از لینک‌های مرتبط به هم و پیوسته، داشتن محتوای نوشتاری مناسب و کامل که کاربر را برای مدت بیشتری در سایت شما نگه دارد و حتی گردش بین صفحات سایت همگی در سئو دارای امتیاز بوده و محاسبه می‌شوند. قالب سایت، کدنویسی و ساختار و چینش صفحات همگی در سئو در نظر گرفته شده و منجر به عملکرد بهتر سایت شما می‌شود. هرچه این موارد بهتر و بیشتر رعایت گردند شما در جستجوی گوگل جایگان بهتری را به دست خواهید آورد.

پیش به سوی صفحه اول گوگل

و فراتر از آن...

با بهینه سازی صحیح سایت برای موتور جستجوی گوگل دست پیدا کردن به صفحه اول گوگل یا حتی لینک اول در کلمه مورد نظر، امری بعید و دور از دسترس نیست!

چرا سئو برای سایت اهمیت دارد؟

همانطور که می‌دانید سرچ و در واقع جستجو در گوگل از مهم‌ترین ابزارهای کاربران برای رفع نیازها و دریافت خدمات مورد نظرشان است. با استفاده از سئو و دانش استفاده از آن هر حرفه‌ای در هر حیطه‌ای رونق بهتری خواهد داشت و بازار قوی‌تری برای رشد به دست خواهد آورد. با رعایت بهتر و کامل‌تر سئو شما می‌توانید با صرف هزینه کم‌تر بازدهی بهتری داشته باشید و از رقیبان خود پیشی بگیرید.

تمامی این‌ها با هدف جذب مشتری و ارائه بهتر خدمات شما انجام می‌شود. یعنی وقتی قوانین سئو و در واقع بهینه سازی موتورهای جستجو را رعایت می‌کنید جایگاه بهتری در رتبه بندی گوگل به دست می‌آورید در نتیجه ورودی‌های جدیدی به سایت خواهید داشت که روز به روز بیشتر می‌شوند. در نهایت تمامی این‌ها شرایطی را به وجود می‌آورند که بتوانید مشتری بالقوه را به مشتری بالفعل تبدیل کرده و سود خوبی به دست بیاورید.

چگونه همه این‌ها را انجام دهید؟

استفاده درست و کامل از این ابزار نیازمند دانش و آگاهی است، متخصصان ره نوین با بررسی وبسایت شما، کسب و کار و بررسی رقیبان و آنالیز داده‌ها و مشخص کردن اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برنامه راه مناسبی برای شما مشخص می‌کنند تا در بتوانید بازدیدهای خود را رشد داده جایگاه مناسب و رو به رشدی در گوگل به دست بیاورید. در شروع کار اول برای سئو و بهینه سازی وب‌رمز سایت مشاوره می‌شوید سپس با آنالیز کامل کسب و کارتان برنامه‌ای در اختیار شما قرار می‌گیرد که شامل مراحل گام به گام روشنی است.

دریافت مشاوره رایگان

در اسرع وقت با شما تماس می گیریم.

نیاز به مشاوره فوری دارین؟  شماره رهنوین: 02186071408