در مسیر قله همراه شماییم

برای رسیدن به قله نیاز به پشتیبانی و همراهی هست، ما پشتیبان شماییم تا از مسیر رسیدن به قله لذت ببرید!

چرا پشتیبانی سایت خیلی با اهمیت است؟

قرارداد پشتیبانی سایت روالی بسیار بااهمیت است که در صورت بروز مشکلات ممکن است سایت را از دسترس خارج کند که این به تنهایی باعث خدشه وارد شدن به اعتبار و درآمد سایت میشود.

از دید یک کسب و کار حرفه ای نه تنها سایت نباید حتی برای لحظه ای از دسترس خارج شود بلکه با اصول نگهداری صحیح سایت و رفع مشکلات احتمالی و بروزرسانی به موقع سایت باعث میشود به لحاظ کارکرد وب سایت در سلامت کامل امنیت ، سرعت و به روز بودن همیشه در دسترس باشد که برای سایتهایی که به دنبال کسب اعتبار و درآمد هستند بسیار حائز اهمیت است.

شناخت به موقع مشکلات سایت، رفع نواقص، ایجاد روالهای منظم به روز رسانی و بک آپ گیری برای کسانی که متخصص در این امور نیستند به راحتی میتواند وقت صاحبان مشاغل و یا حتی مدیر سایت را تلف کند و در مواقع بحرانی اگر به موقع رفع نشوند خسارت های وارده غیر قابل جبران خواهند بود.

تیم پشتیبانی رهنوین چگونه به شما کمک می‌کند؟

تیم پشتیبانی آنلاین رهنوین برای جلوگیری از اینگونه اتفاقات خدمات پشتیبانی سایت را برای مشتریان در نظر گرفته است.

پشتیبانی سایتهای فروشگاهی بر اساس پنل‌های ارائه شده توسط تیم پشتیبانی فنی رهنوین انجام می‌شود. پشتیبانی آنلاین برای سایت‌های وردپرس فروشگاهی براساس سه سطح ارائه می‌شود که در سطح 1 و 2 برای راحتی کار مدیران کسب و کار مواردی را برای تولید محتوا و درج مطالب در سایت ارائه داده است.

در قرارداد پشتیبانی سایت موارد مربوط به هر سطح به تفضیل شرح داده شده است و هزینه پشتیبانی سایت در این پنل‌ها متفاوت می‌باشد.

سوالات متداول

وظایف پشتیبان سایت شامل مجموعه ای خدمات مانند: انجام تنظیمات و رفع مشکلات فنی سایت، انجام بروزرسانی ها، رفع مشکلات، حفظ و نگهداری از سایت در برابر ویروس و هکرها، انجام تغییرات و اصلاحات در سایت و…میباشد

مدت قراردادهای پشتیبانی سایت‌های فروشگاهی رهنوین یک ‌ساله می‌باشد و در صورت تمایل در سال بعد تمدید می‌شود.

افزایش سرعت لود سایت فروشگاهی یکی از خدماتی‌ست که برای تمام سطوح انتخابی شما انجام می‌شود.

شما می‌توانید بر اساس نیازها و انتظاراتی که از سایت خود دارید سطح مورد نظر را انتخاب کنید. در این مورد شما میتوانید با همکاران واحد طراحی شرکت رهنوین مشاوره بگیرید.

درخواست مشاوره رایگان برای خدمات پشتیبانی سایت